星期日, 2月 17, 2008

it's too late

新年假,無話開唔開心,都係一如以往的去親戚家,看著表哥和表姐們都拖男帶女的出現,畢竟大家都大個了。好喜歡和姑姐姑丈傾計,因為係好笑的,大家都笑說要介紹男仔俾我識,甚麼醫生的後代,甚麼律師都走了出來,唉……我真的不需要大家族,亦不需要有錢人,最X憎。點解姐?

情人節,同義工的朋友們出街街,收到了玫瑰花,好靚,有一刻好感動,好開心,咁大個女第一次收花,好好好多謝亞基,好GENTLEMENT,大大大加分!!!!!!!!!好男人!!!!!!!!!!同IVY、亞基傾計好開心,同亞裕傾電話好GAG,整晚大家都好開心,但其實好像每個人背後都有野唔開心……….失望,說真的,我唔開心………點解件事係咁?
唔知點解,我本身自己收埋唔開心都無MUD野,收到個SMS真係更加唔開心,唔知點解,錯誤,如果沒有被承認,好似比較好,我自己收埋自己,應該好一點。

歐遊買了機票,SETTLE DOWN。

每天都是COMPET的事,充斥了我的生活,不過隨住小老師的態度改變,我的情緒都變得好了很多,開始有TREASURE的時間,開始有一點緊張,開始有一點感覺,開始喜歡和大家一起的時間,開始見到係一個團體在做事,開始有一點ENJOY,開始有一點不捨。AM I LATE? 我的朋友們,之後的日子,還會有機會見面,一起跳舞嗎? 一起X FING嗎?

我,沒有了生活的感覺。

0 Comments:

發佈留言

<< Home