星期五, 3月 14, 2008

六個鐘

琴晚怒食steps,faijai + 小彥,六個鐘,夠令人累了..........
更何況因為一杯奶,而令我個肚唔舒服足六個幾鐘,都仲要不停咁郁下半身,oh~~~~~~~

我會加油,知道呢d hip hop野絕對係會使我frustrated的,
真係辛苦,
因為要不斷咁提自己要捉緊拳頭、hold實d動作,呢d咁基本既野,我都要用好多effort先可以做得好少少..........我覺得自己真係唔係唔識跳舞,不過我真係跳hip hop既白痴仔。

不過我會學,我會努力,就算幾辛苦,我都希望自己做到最好。

LEARN & IMPROVE & TRY,係我今個AP的TARGET。

所以就算有D STEP自己幾咁唔鐘意,都係一種學習。
其實我鐘意跳舞多過走位架!!!!!!!!

p.s. 牛奶,我地做番好朋友,好嗎? ^______^

0 Comments:

發佈留言

<< Home