星期日, 3月 16, 2008

347/400

今日,原本係好harsh的一day,點知因為種種的原因,而家可以係屋企休息一下,可能連個天都可憐我,哈哈哈,最近,經常徘徊在腦中的一句話「現在休息,是為了走更長的路。」

終於拿了四級日文的成績單,哈哈,可能我平時上堂的表現太差了,今日老師見到我,問我 :「點呀你? 合唔合格呀?」 (佢問其他同學係問考到幾多分架!!!) 哈哈,我答佢 :「我有347分 (400滿分)。」我諗佢一定好surprise,因為我平時真係好渣灘..........我好開心架,因為呢個試係同nursing個試疊埋一齊的,這麼滿意的成績,都引證了一點,我是可以做到的,不過,畢竟,我都是一個懂得考試制度的大學生。

今天,又有一d -ve thought出現黎,我要打敗佢!!! 撐 !!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home