星期一, 3月 24, 2008

THE WORSE IS YET TO COME

今日終於係大陸番左黎,日日夜夜都係過住怒食的日子,令個人好呆咁!!!!

其實至不過係兩晚無見大家,點解好似好耐無見咁ga,個身體又好x累,點解,我要變番好fit的身體!!!!!!!!!!

見到大家的xanga,好開心,大家mark舞時都記得我,下個星期就開始出ward la,我一定要頂住,the worse is yet to come,我無咁易淋既!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我一定要做到最好,
就算再累,
都不能擺出死樣,
因為每個人都好x累,
唔可以影響大家的士氣架,
加油,
積極mark舞小組。

我要燃燒我自己!!!!!!!!!!!!
I'M ON FIRE!!!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home