星期三, 3月 19, 2008

見證AP第二個通頂

琴晚下午回到家,見到媽媽煲了西洋菜湯,二話不說,即刻要飲,媽媽舀了一大大碗俾我,好好味,再食埋芒果,好幸福啊!!!

七點MARK暉仔 + OPENING,希望幫到D未跳得好好的同學仔,希望件事好。
八點幾排OPENING,為左跳好KARGO的WHERE I WANNA BE,我同露西、SAMUEL前晚MARK到凌晨四五點,為的就係唔好樣衰,為的就係要珍惜跳KARGO的機會,為的就是唔可以令KARGO失望。琴晚KARGO一黎,我就變得好TENSE啦,之後KARGO望左兩三次就排位,好開心好開心,因為我地的努力是沒有白費的,尤其係我地三個人可以企埋一齊,真係特別CHEERFUL,之後KARGO再俾D CONNECTION位,再幫我地執少少舞,就FULL RUN幾次。

我發覺自己真係好無用,首歌已經MARK左十幾廿次,KARGO已經MARK左十幾廿次,點解仲做唔到佢既要求,點解仲要甩舞,尤其佢一坐係我前面 (係正正的前面) 我就驚到亞媽都唔認得,開始左無幾耐就甩,一甩,佢就「嘩」一聲,一「嘩」我又甩,如事者,佢竟然講左一句「嘩.....嘩.....嘩......嘩......連續幾個嘩......」,我真係唔知將塊面擺係邊.............之後大樂黎左,我地同KARGO傾左一陣,又叫佢教左我地一陣,又練左一陣。佢真係好俾心機咁教我地架,又幫我地數COUNT,真係好好人。

至到一點幾,KARGO同大樂都走LU,MARK舞小組,我、LUCY、SAMUEL又MARK舞啦。次次排完OPENING都要MARK舞,唔可以有一刻的鬆懈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之後幫三秒mark暉仔同小彥,我地打俾暉仔,哈哈哈,好掛住佢,之後又講如果三秒食唔曬d steps就會..............之後佢即刻勁勤力,三點零我同露西都支持不了,訓左,不過超級積極男三秒繼續怒MARK至五點幾,積極小組六點半又一齊食美心的開心早餐,無無聊聊的,又通左頂......要珍惜健康呢!!!!!!!!!!

我真係好開心。
唔想AP咁快黎,因為仲想見大家多幾面。

P.S.呢個世界上,點可以有D咁型既人.........
我要好X努力!!!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home