星期一, 3月 31, 2008

三年級第三期實習記事 之 第四日

第四日 P更
北區醫院 1C

番工,今日要見一見亞RUTH,RUTH專登同我傾左一陣,佢係好CARING的,佢問我點解近排咁殘咁累,我就和盤托出,之後佢無鬧我,只是叫我要爭取休息,出WARD要ALERT D,我覺得佢都其實係關心我。

番到WARD,今日都係做ROUNTINE野,無MUD特別,除左有D人無啦啦FEVER。

臨放工,有個PT因為手指頭被鐵閘夾斷左而入左黎,我地拿起手指頭比量下,又FEEL下FRESH TISSUE的感覺,又摸到新甲的感覺,都幾難得。可能大家會覺得好核突。

原來LONG NIGHT,一個月的人工係多成四千幾蚊GA,青春真的可以用錢來換。

累死了+亞RUTH的一番話,我決定,今晚好好休息一下。

0 Comments:

發佈留言

<< Home