星期四, 3月 27, 2008

三年級第三期實習記事 之 第三日

第三日 A更
北區醫院 1C

今日番A,一朝早起身已經肚餓到飛晒街,一入到WARD,番A的同事都未番到,今日的
同事即等於琴晚的同事,真好。今日都係做番半個RUNNER的角色,OBS,做得快好世界。
食早餐。

聽MO ROUND CASE,有兩個PT都因為DM,已經切左隻腳的,都因為GANGRENE要再切上D,我聽到真係好心痛,因為個PT有少少CONFUSE,好似ONLY CONCERN會唔會痛,但係而家係講緊切左隻腳WOR,SUPPOSE係好X大件事的,點解好似TAKE IT EASY咁? 做骨科係咪就只係咁? 食藥+洗傷口唔得就切? 切左都唔得,就再切高D? 好FRUSTRATED……….點可以再做好D?

DRESSING,哈哈,我覺得我包得佢隻腳幾靚GA。

今日個PT自己拔DRIP,爆晒缸,頂!!! 不過,點解亞SIR會發現GE呢? 明明我都係個CUBICAL入面,我要再ALERT D !!!!!!!!!!

LUNCH之後去聽關於禽流感的TALK。

日日做到無停手。
忙足一更,不過很快樂。

0 Comments:

發佈留言

<< Home