星期三, 3月 26, 2008

三年級第三期實習記事 之 第二日

第二日 P更
北區醫院 1C

今日番P更,一番到去,亞SIR話點解我日日都眼紅,我真係唔識答佢,唔通同佢講我晚晚都係度玩命?

全日打左好多支針,開始熟番手。
TAKE OBS,開始熟番手。
其他SKILL都OK,NO PROBLEM。
SHIT,有個PT入左ISOLATION RM,MAY BE TB???,頂,我仲同佢TAKE過OBS,傾過幾句……你唔好黎堅ga,大佬。

今日係OT DAY,全日跟左兩個OT,行上行落都咪話唔辛苦,再加埋D ROUNTINE野,完全係日日做到無停手D FRIEND,唔怪得D NURSE 普遍都唔肥得去邊。做左人生第一次的ECG,SO FAR都完成左,都ACCEPTABLE GE。

今日亞SIR教左我地PRE-OP的CARE,我同亞WING臨收工前仲搵左個PT的FILE玩扮RE-OP,都OK GA WOR,不過,真係慢得可憐。

訓PA房,十點半就訓左,勁。
發左個惡夢,個ward d同事要搓人,驚。

0 Comments:

發佈留言

<< Home