星期三, 4月 02, 2008

跳舞

琴晚番完工之後,去了跳finale,我被安排去跳house,我覺得係因為我表明了自己想跳的緣故。
一開始,我個腦真係function唔到,之後d血上左腦之後,開始feel so gd,不過我已經決定星期四,星期四積極mark舞小組大重組,mark舞、mark舞,之後再跳舞。

跳番opening,feel到大樂同kargo都有d火火,我地真係跳得太差了,where I wanna be,kargo再mark舞,我覺得自己真係開始跳到無feel,因為我真係做唔到佢咁smooth,「i'd rather leave~~~~」點解???好frustrated。

之後kargo講跳舞唔係mark舞,一定要加番d自己的character,一定要有feel,同一段說話,暉仔都成日講,但其實點解,我一直都無自己的character???無自信,連擺一個pose,我都唔係自己野..............

睇完chie的xanga,好認同佢對跳舞的睇法。

今日老師讚我跳舞好了,我都覺得自己用力係好左,不過睇番clips,我覺得,自己仲係好有框框,好似有一個框框框住我的身體、我的character,從來都無驚喜............why?

house,一個跳出框框的好機會。

p.s. 我同亞旺都要大加油!!!!!!!!!

p.s. 可唔可以唔好再郁d就肚痛,我而家已經怕左個肚,盡量食fat free 既野........食件三文治姐,都要有好多氣,食飽dd就即刻肚痛,仲要痾,頂,好慘!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home