星期一, 3月 31, 2008

上水半日遊

話說今日一朝早就陪媽媽番北區做一個SIMPLE TEST,之後仲好早,SO我地玩上水懷舊之旅,我地去左我幼稚園時期仲住緊的彩珠樓樓下,見到以前我睇開的西醫,見到以前的燕子巢、報紙檔、晒相舖........之後我地行左去石湖墟,我地為左搵一間「美國農家意粉」的東東,佢前身就係名噪一時的「農場餐廳」,我地十一點半去到,人地都仲執緊野,不過都叫我地坐低,之後我地叫左兩個羅宋湯,好味,因為夠料,不過我覺得濃D好D,媽媽說足夠了。兩個蒜蓉包,係用方包的,可能因為咁,SO我覺不夠脆,不夠熱。一個芥末汁牛利意粉,芥末汁我真的吃不出芥末味,牛利很夠淋,意粉才是好味之極,好彈牙,^________^。一個鮮茄焗豬排飯,D豬排真係好好食呀,鮮嫩又唔鞋,好好味,如果一個人食,真係要食 鮮茄焗豬排意。之後杯COFFEE,好滑又唔苦。食到好鬼飽,服務都不俗。之後我地係附近行下,見到以前我地成日去的茶餐廳、酒樓、電器舖.........太好了。好開心,我FEEL到媽媽都好開心。決定清明帶爸爸來懷緬一番。

0 Comments:

發佈留言

<< Home