星期二, 4月 29, 2008

RELAX

而家係CC LIB,ARM ARM考完 NRS3014,OK LA,好彩的TIP中左D,又撞中左D。

呢幾日我真係好乖GA,專登唔再ON MSN,專登唔係屋企溫書,專登SET TARGET俾自己,FINALLY,對於之前跳到死左,走晒堂的COURSE黎講,FINALLY考成咁,都算可以了。我覺得...............其實,都係出左RESULT先講啦。

琴日,係CC LIB溫書,我係度釣魚,背緊ADDISON'S DISEASE的S/S,FINALLY,係迷迷糊糊之間,我竟然寫左「WANT A LEAVE」、「美加去」係張紙度,真係好爆呀!!!!!!!!!!! WHERE I WANNA BE,我太鐘意啦一定係。

見到好多DANSO朋友都UPDATE晒XANGA,我都好想UPDATE呀,但我知我一UPDATE就要用上半日的啦,SO....................等我呀。

下年,我的大學生活已經RESERVED左俾DANSO。CURRENT 們,加油!!!!!

點解成日都係咁?!
STILL..............................

好多謝我的爸媽,
好多謝積極溫書小組,
好多謝暉暉的 CAN YOU HEAR ME。
ALL CHEER ME UP!!!!!!!!!!!!!

P.S. 暉暉,生日快樂!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home