星期一, 4月 07, 2008

三年級第三期實習記事 之 第八日

第八日 D更
北區醫院 急症室

讀左NRS三年,A&E係我一直以來的夢想,我入得呢一行,唔多唔少都因為睇得ER多,我以前的偶像就係雅碧,因為佢係一個好SMART又好有CONFIDENCE的NURSE,今日我就係第一日踏足呢個期待已久的DEPARTEMENT。

今日一入WARD就ORIENTATE左成兩粒鐘,不停咁行行行,講講講,聽聽聽,已經想死。
之後分GROUP,我同亞WING去左TRIAGE(分流區),真係估唔到,我的第一份工作又係收屎盆..........................亞WING話舊屎都幾臭,不過我SEEM TO BE習慣左屎味,一方面好似係件好事,因為已經免疫左嫌惡,但另一方面,確實唔係一件好事,不是一件風光的事...............之後我就同亞WING一齊怒做ECG,好彩係1C都叫做做過。

之後食飯飯。

之後同KAREN PART去OBSERVATION ROOM,係一個怒TAKE OBS的地方,不過我都餵左一個糊餐。

我同KAREN TAKE左兩大OUND OBS,我覺得自己TAKE OBS的速度快左,有進步。見到個亞伯噴鼻血,我同KAREN都顯得不知所措,不過我地用左三秒就定了下來,到最後總算SETTLE DOWN左亞伯。YEAR 3 真係唔同D。

之後去左幫手CUBICAL,怒做ECG,做到唔想做,不過叫做有D野睇下,見到D姑娘同醫生行來行去咁。

之後去左TRIAGE,又係TAKE OBS,聽姑娘講CATEGORY時,眼訓到,OUT晒FOCUS,OH NO!!!!!!!!!!

整天,都是OBS + ECG,唔開心,零樣野睇到,番足八個鐘有突。

直接番中大MARK舞 + 排小彥至零晨一點九,明天還要番A,我的天,仲要番到三點,比出病房多一個鐘,諗起都想死,我唔可以訓得兩個鐘就頂足一日!!!!!

對唔住小彥、各位DANCERS,我唔係想黑面,但我堅係累了,我都好想頂住,但我不行了。我都好想同大家一起玩、一起MARK舞至零晨,但就算我AFFORT得起,我的PATIENT都不可以,IT IS A PROFESSIONAL。

0 Comments:

發佈留言

<< Home