星期四, 5月 15, 2008

三年級第四期實習記事 之 第三日

第三日 A更
聯合醫院 12B

番A更,真係好似無離開過間醫院咁,其實今日已經比之前好,MENTOR已經對我信任左好多,做多左好多野,愈來愈似一個TUNS。今日做左一個PEG DRESSING,之前番CNS時,NRS真係連掂都好似好危險的DRESSING,而家竟然俾我做,都有D緊張。今日同兩個PATEINT傾計,同佢地講下佢地以前後生的事,佢地都表現得好雀躍,好開心,我自己都獲益良多,其實佢地開心,我覺得我自己都開心D,好鐘意見到PATEINT笑,笑得好似小朋友。

連日來幫29MOUTH CARE,今日終於成功幫佢清理左口中的千年大痰乾,好核突,無諗過痰都可以乾到好似皮咁,不過此乃是今日最大成就,竟然? 原來MOUTH CARE真係真係好有用,好緊要。

當發現自己做野無RATIONALE時,好恐怖。

0 Comments:

發佈留言

<< Home