星期二, 10月 05, 2010

沖繩約定の旅 - DAY 1

19/9 出發喇!!!!

已經放左成個星期大假既我,已經好乖咁無去蒲,點知臨出發前兩日竟然爆左兩粒世紀孖蒼,真係頂....................所以成個TRIP都有BB CREAM + 遮醜點點跟身...........真係想喊~~~

之前一晚仲要訓得兩個半鐘.........
馬大少一大早就被我「說服」左入黎大埔陪我食早餐 + 搭喪慢的E41出機場

去到機場,大家知唔知咩叫跪地棄豬乸 ??

讓我飛出去,甚麼都押後

T REX: 出發喇!!!!!!!!!!!!!!!!!



SAFE LANDING .唔該晒木村機師 ^^

沖繩的街頭好靚啊!!!
晚晚要食過先訓得著的PUDDING~~~

第一個景點.人造樹包屋

之後晚餐就係呢 D 所謂既ARGUU 恰下恰下

之後就番酒店.LOISIR HOTEL & SPA TOWER NAHA 你地想睇我地的床照????唔好啦,人地怕羞啊.........><呢張啦~~~其實佢張被好舒服好輕身。
梁祝???!!!
我既宵夜.沙律醬炒麵佢既宵夜.日清湯麵
因為要遮住素顏的影法
第一晚,我成功地引左馬哥仔中左我圈套,成功送左本我做左4日的一周年紀念特刊俾佢,其實本簿早係尼泊爾既時候已經買好左,如果唔係媽媽入院既事,我一定早有準備,做得再好D~~~你喜歡嗎? ( BUT我又唔記得影相...............>.<)
P.S. 其實有好多相馬哥仔係FACEBOOK都POST左,我盡量揀D其他既POST啦 ^^

1 Comments:

Anonymous karen said...

haha
我都冇add mr. ma, 點睇呀
你post 乜都係new to me ga la!

10月 06, 2010 1:43 上午  

發佈留言

<< Home