星期六, 10月 29, 2005

痾沙斯buli

每日都十二點先返到屋企,除了中大,補習社,UCDC之外,沒有了。
每一日在補習班,親愛的媽媽都會專登打電話來問使唔使留飯,未回到家,佢就會打來問我的位置,好使佢能叮定飯等我,讓我一回到家便有溫熱的飯吃,有如此賢淑的媽媽,感動不已,我愛你,其實我還是小朋友,我還是很依賴家。

UCDC真係令我又愛又恨,經常要妥協,不喜歡這樣。開始覺得自己識的事物真係好少。

med term 自己都識,不過都有出貓對答案,嘻,我不是好學生。

Bass堂,而家教返d techinic野,悶,好慘呀,sliding搞到手指好晒,又痛wor

幾時先可以過返d正常生活?

換了新電話,遲d搵你地影相相,規則係.......必要是kai相,好讓我每一次都開心的接你的電話。

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

好心你咪咁小氣啦
我一句戲言都嬲我咁耐
(雖然我講得都幾有道理)

10月 29, 2005 8:51 下午  
Anonymous 匿名 said...

hey~i think my pic is already very 8chi ga la~hehee
so happyyy today!!like chattin with u!!LOVE U~*

+oil ar!!on ur madan n lightin'
also ur study ar~dun escape fm lesson la!!haha

10月 30, 2005 7:06 下午  
Blogger 露比 said...

嘩~~~好多稀客ar

小健,女人是小氣ga,哈哈,算la,我原諒你la,星期一約你食lunch la。

winky,我鍾意你同我講I LOVE U,I LOVE U TOO~~~
友情大過天~~~~~~~~

11月 01, 2005 11:29 上午  

發佈留言

<< Home