星期二, 11月 01, 2005

驚世傑作第3gig

星期日,竟然要返工,開始喜歡面對某幾個學生,cute的呢!!!
之後同winky去lunch,好久不見,也許,有一些話題,應該早些談。哈哈。我發覺,原來我有好少感情空白位,哈哈。
跳完舞有一點的時間,去了買2件衫,同新人舞的化妝品,返到家,拿拿臨makeover了其中一件。
呢件係我makeover衫的第三件作品,第一件送了俾亞夢,第二件係winky當年的birthday present,呢件,自家用,今日著左出街,個學生一見到我話miss好靚呀,我梗係扮聽唔到la,個心已經飄左上天。

原本的cutting

blue star 貨
$79/2












登登.........製成品



大領衫
小公主袖
用了在家僭來的扭扣做accessory。









details 位


估唔到個粒紫色扭咁娘都match到
^___^











我仲有件紫色,已諗左個design,仲未做,later give pic to u to see,YEAH!!!!!!!!

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

wa so ging ar!!!
later teach me how to DIY one ~
missyou babe~ byebye~

11月 02, 2005 7:26 下午  
Blogger 露比 said...

Actually, that's easy ga

大膽地豁出去就得ga la

Yeah!!!

慳返唔少有$$$

11月 03, 2005 12:49 下午  

發佈留言

<< Home