星期四, 1月 05, 2006

幾件事~~~

今日,實在係一個幾多事發生的日子,好多的意外。

一大朝早,miss左個call,原來係新亞輔導處,話我有宿位,唉,唔知點咁?!住入去,好似幾煩咁,但係又好似機會難得,唉,早兩個月既話,我一定吐飯應。不過,我諗我都會想住,因為都叫試過呀~~~~~咁,我老公應該放係邊呀??(極度困擾中)

之後,join了7B的一貫約會,不是無聊,但也沒有驚喜。哈哈,有人竟然因為今日的約會而不過,之後係機舖打了一陣機,同馬德明打了一回太鼓機,都幾好玩,勝在夠低能,level夠低,有d位仲好gag咁賴係二人之合作打鼓,都有dd成功感既,哈哈,我咁廢。

再之後,hae住咁行去學bass,點知佢隻野又遲到,唉,咁其實都習慣既,看見佢喘晒氣個樣,算啦。

今日,總共有三個surprise :

一係有宿位。

二係知道有人有心retake CE Eng.,哈哈,do u 興奮?yes, i am.心情極度極度極度興奮,簡直想將自己的所有心得一次過過晒俾佢,好想佢合格,好想幫到佢,佢話 :「我係呢度跌低,就要係呢度企返起身。真係..........好似港台的勵志劇集,哈哈,講到咁,試問我點可以唔伸出援手呢?所以我一返到屋企,即刻打電話俾我表弟,企圖或意圖地想強搶返d英文notes,如無意外,聽日仲會專登出去拿返d notes,是的,我就係興奮成咁,佢話 :「點解你好似仲興奮過我,你不如代我去考。」哈哈。十萬個開心+佩服,有目標的人,幾型啊!!!

三係知道了一個mimi,哈哈,最不喜歡不誠實的小朋友,其實,我都唔係漏口怪,我只係平時咀gel gel ,串串咀咁既je,如果我的朋友叫我keep it secret,我真係可以ga,請相信我。

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

I beleived u, believing u and will believe u ~ =P

-Note-

I m worknig right now...so bored...have a proctected post on xanga..(Jan 6) u can read that , but need to be signed in..

1月 07, 2006 4:39 上午  
Blogger 露比 said...

串下你sin~~~

u dont' need to work mei ?? why u can give me comment at 04:39am?

haha
sorry
really thx for your belief
i also believe you
that's true

1月 07, 2006 10:55 上午  
Anonymous 匿名 said...

\ - / ai ya!!

( heeheee...= ) )

told u in my xanga that..I was working ga ma...bored...and suddenly think of u, then left u message lor...hey it was pm here not am..( am on ur side jei =P )

1月 07, 2006 2:26 下午  

發佈留言

<< Home