星期日, 3月 19, 2006

唔好老脾,不要惹我。

我發現自己排某一隻舞時,正面的情緒只能夠維持個幾鐘,之後就會超唔好老脾,好煩呀,我真係唔能夠控制我自己,點解呀?????我要爆啦!!!SHIT!!!

聽日排暉仔,我要火呀,我要跳好佢,頂住呀。

原來我的FILE被我媽媽劫走了,嚇得我呀,多可愛的母親啊!!!

我的筋,快點好起來吧。

今日走時,撞到JOSIE,瘦了,幾好呀!!!

同DANSO的人玩得愈來愈開心,傾得愈來愈開心,好。

今晚,見到DANSO的男仔踢毽,諗返起MST的舞蹈組,我們的仔也很喜歡啊! 多懷念。

PRIDE。

0 Comments:

發佈留言

<< Home