星期三, 2月 21, 2007

論食

今個暴食明天就要結束了。

呢幾日,同其他人一樣,我食盡天下美食,鮑參翅肚,淨係得參無食,不過我先發覺原來我地一家豬對呢d貴野都真係不太喜好,其實我地真係好市井,哈。

鏞記潤腸真係好好好好食,真不槐係香港首屈一指既酒家,我平時唔食潤腸都一食難停,油潤、鬆化、充滿香味,真係好好食,齒甲留香咪呢d law,我係舅父屋企食完,我諗我食左成孖,即係兩條既份量之後,因為我猛咁話好食好食,第二朝爹爹就又蒸鏞記潤腸俾我食,哈哈,雖然知道啖啖脂肪、啖啖膽固醇,不過我唔理喇,好好食,唔好俾佢停,only呢兩日我諗我食左兩孖既份量呀。yeah!!!!!我諗我以後除左鏞記潤腸,我唔會食其他的了。


今年我整既年榚好合爹娘既口味,佢地好鐘意,不過其他親戚就話唔夠彈牙,咁我下年再鑽研下先,哈哈,佢地知道我識整榚好似好unbelievable咁,個個都鑽我叻叻,哈哈,一洗頹風。爹爹整既馬蹄榚當然係無失場啦!!!

媽媽知道我like食樂家杏仁糖就買俾我食喇,之但係佢自己又唔like食架wor,真係好感覺呀~~~世上只有媽媽好,有媽的孩子像個寶~~~~~

呢d係我先發覺原來不論係暴食抑或節食都係唔好既,唔應該做,對身體都係一種傷害。我暴食,食左勁多古古力、年榚、油角、糖果,初時係好開心既,不過只係頭一日law,之後的日子,為左兌現自己對自己的承諾,我就逼自己去怒食......結果搞到自己消化不良,又胃痛........

不過,我決定,等我而家煎d榚食下做宵夜先,哈哈哈.........呢d就真係unbelievable喇!!!正,從來未試過零晨時分煎榚食,好癲呀!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home