星期三, 2月 28, 2007

二年級二期實習記事 之 第五日

第五日 A更
沙田威爾斯親王醫院 9C

今日都未入到WARD,SUSANNA就話今日要考三個同學既AOM,一心諗住唔使考,打死唔考的我,真係頓時一額冷汗,不過我見SUSANNA好堅決,只好頂硬上,好彩都PREPARE左D野........
一入WARD就CHECK下有D咩CASE,發現只有兩個POTENTIAL CASE,變左我唔使考,我真係舒一大口氣,開心到呢........成個人好似飄起左咁,而且我同KAREN都係聽日番A更考試,即係話我地已經知道邊兩個係EXAM CASE,SO......我地真係好關心呢兩個CASE架!!!

今日全日我做左一個IV MED,係CIPROXIN,個PT原本落緊一支K水,個STAFF話支CIPROXIN同支K水一齊落,即係要用「三通」,哈哈,不過個「三通」唔同LAB DAY個D。結果都OK啦,順利咁落左支MED加FLUSH埋個「三通彤」。睇到自己有進步既,落IV唔再驚,不過,幾時先可以自己一對手搞掂成個PROCEDURE呢?

今日有一個PT要插FOLEY + RYLE'S,結果我選擇左插FOLEY,因為係LAB DAY,我又覺得插FOLEY唔算太難,係大家都唔想做既情況下就頂左黎做,如果要我自己俾分,我會俾自己70分,要改善的地方:
- 留意拿起D布時,隻手唔好掂到D窗簾
- 留意SWAP個SIT既時候,必定要一直向下,次序係最外、最內、中間,不可CIRCULAR MOTION
- 記住要CLAMP條喉,AFTER見到有尿出其實仲有好多MINOR POINT,不過第一次做都算係咁啦。

今日,SPEND左好多時間去搵牌板,去ENSURE無其他POTENTIAL考試CASE,YO,我真係一個好奸的人。

0 Comments:

發佈留言

<< Home