星期五, 4月 13, 2007

歸於平淡

隨著AP的完結,我真真正正可以放我2007年以來的假期。
2007 : STREET DANCE ---> COMPET ---> 出WARD ---> AP
真係每一日都過住想死的生活,有時就算唔使練舞,都唔知點解個SCHEDULE都可以好Q FULL,要搵一日空晒既真係好難.......
曾經同DAISY講過,跳完AP,我會放自己一個好長好長的假,唔會跳藝墟,但係事實証明姣婆......始終係守唔到寡,完左AP唔夠三日,我就好想郁下個身,WAVE下,唉..........藝墟,再會吧。

四月四號,好多謝MST友黎睇我跳舞,尤其是係兩年都有黎既YENNIS,SUNNY,PANCHING,雞雞,當然仲有我的爹娘。
不過,真係好違憾LAW,有幾條友友仔竟然唔等我出黎影相,自己閃左,有無搞錯呀? 我已經九秒九D FRIEND咁衝上去拿袋再衝落黎,你地都走左,真係O晒咀,加少興......>.< 無得影相,對於我黎講,好似無左個紀念。

完左SHOW,去食宵,食到凌晨四點,番到屋企四點半,沖埋涼,四點九飛落床,不過係朝早六點三起身LAW,多謝~~~~~~~
番大陸啊!!!朝早的感覺,好似剛剛訓完個晏覺咁,零個靈魂,不過又零眼訓喧,好奇怪。
係羅湖過關,BIG到嘔晒電,但OK 啦,我都無發脾氣,可能太累了,MUD Q 火都點唔著啦。
成十二點先番到鄉下,食完個好飽的午飯,就去拜太爺太麻,鄉下的親戚好勁啊!!!還記得的名字,我的讀書背景..........話實都係兩年先見一次JA WOR,佢地好NICE架。
之後落番禺,全程都靠爺爺和他的公司車的關照,有私家車坐,我才不致死亡。之後去了吃一個香蕉船做下午茶,再去爺爺家吃了個飽到快要爆肚的晚飯。
去睇長隆大馬戲,真係唔好睇佢個名老老土土,佢真係一個大製作,好睇過莫斯科,因為我真係睇過莫斯科,我發覺呢個真係好睇好多,今次我地遲入場,個位置唔好,我地一家決定下次帶麻麻上黎再睇過。

第二朝,爺爺帶我地去飲茶,好多好多野食,我食左三個飽呀,加埋無限量的點心,八個人食到滯晒都係 $108,平到痴線,D SERVICE又好WOR。之後去行街,我地行左一個SHOPPING MALL都無收穫,之後去一間賣小食手信的舖頭,我地就買左一大袋野食,有棋子餅、榴槤糕、老公餅、盲公餅、姜汁叮叮糖、糖漿柚皮,好開心呀~~~~~~~~~~~~~~我真係一隻豬黎架。
之後,早餐都未落格,就去食雞宴,真係咁大個女第一次食RUNNING CHICKEN,零脂肪,連D皮都真係彈牙架,真係好食到痴晒線,我地食左八碟大大碟既送,包括兩隻雞,再另外加多隻外賣雞,都係 $19X JA。
再去食糖水, $3一碗糖水,$4一碗雙皮奶,你食唔食呀? 爆肚都食啦,我同媽咪講笑,叫到成台都係再每樣食一啖都抵。

之後,番HK LU。
今次呢個辛苦的兩日一夜的拜山吃喝玩樂團,我用了一個宇宙胃來令自己好過一點,太開心了。
回到屋企過後的三日假,都係瘋狂的食食食,好似爸爸所講,好似雞仔口咁食唔停。

最愛,還是爸爸的愛心糖水 --- 紅豆沙。

0 Comments:

發佈留言

<< Home