星期六, 3月 10, 2007

二年級二期實習記事 之 第十二日

第十二日 A更
沙田威爾斯親王醫院 5C

今日係last day,我同KAREN、EDITH、MANDY,由中大笑到入WARD,勁開心,都未試過掛住笑容入WARD。

做左一個三隻藥既 IV MED,之前CHECK過個DRIP SITE係無問題的,打左兩支針之後,發覺佢起左蛋蛋,於是,又OFF DRIP。

做左一個DRESSING,用左SURGICAL GLOVES落手做,專登既,試過,真係方便。

發現左有一個PATIENT好後生,R SHOULDER中槍之後就BELOW NECK咁唔郁得,真係慘。

見到有五六個醫學生跟TUTOR巡房,我無野做就企埋過去一齊聽,係講KNEE ASSESSMENT,有D野我都唔知,有錢落袋。

今日見到個HOUSEMAN幫我個PATIENT打番個DRIP,我企埋一邊等,個HOUSEMAN突然同我傾起計上黎,感覺都幾舒服,好有同事既感覺,哈哈哈。

無野做,幫D NURSE準備針藥。

其實,只要同事們相處得好,做NURSE,也許都唔算好辛苦。

唔辛苦又點得世間財。

SUSANNA EVALUATE我時話我有RISK FOR OVER-CONFIDENT,哈哈,真係拗晒頭。OVERALL都係POSITIVE既。加油。

BYE BYE啦,PWH 5C。

BYE BYE啦,二年級二期實習期。
我重生啦。

0 Comments:

發佈留言

<< Home