星期二, 3月 06, 2007

二年級二期實習記事 之 第九日

第九日 P更
沙田威爾斯親王醫院 5C

今日做左一個IV MED,係CEPHA。幫手CHARTING D BP個D。唔使做DRESSING,唔使H'STIX,時間真係變得好慢.........好慢.........

今日有一個PT,自己未行到去個TOILET就失禁,仲要係大大,搞到成地都係,我就諗番起我上一個BLOCK,係WARD踩屎事件........

今日,萬眾期待的TEA TIME,我叫了油脾+沙津,結果無油脾,焗住轉炸脾,嘩,真係好恐怖的一隻雞脾,不過算啦,一年都食唔到一次,跟住D SALAD又少到死,真係失晒望。

無野做,傾下計,PREPARE下個PRESENT,行下企下,打下冷震,咁又一DAY,唉........

冷得很,放工去跳舞,好累但好開心,其實我唔想早走,不過我又要做CARE PLAN,明天又要番A,明天又要做IC,我唔為自己都要為下D PATIENT。

加油,我要做一個有做運動的NURSE。

0 Comments:

發佈留言

<< Home