星期六, 3月 03, 2007

二年級二期實習記事 之 第七日

第七日 P更
沙田威爾斯親王醫院 5C

今日出新WARD,一入到去,班護士傾緊計,佢地一見到我地,即刻話 : 「咁OK啦,有咁人幫手,哈哈。」班STAFF好似幾NICE WOR。

之後,我今日的ROUTINE係一個AOM + IV MED,同包晒成WARD既H'STIX。
好好彩,我諗住做一個AOM,點知個PATIENT又有IV MED,咁我又多一次PRACTISE既CHANCE,好開心睇住自己愈來愈淡定。

做H'STIX,有一個PT,都未同佢拮,佢就話成日都要拮針,之後我一拮,佢就即刻縮,我嚇左一大跳,勁驚整親佢,點知佢不停咁大叫話我拮得佢好痛好大力,嘩,又會好痛啦,支針咁Q細,又係佢自己話要拮食指既,之後因為佢一縮個野,搞到滴血唔夠,好彩有個STAFF幫手。
不過之後,自己衰,神推鬼撞地又唔記得CHART其中一個PT,被STAFF話左一野,唉,真係失策。

0 Comments:

發佈留言

<< Home