星期四, 3月 01, 2007

二年級二期實習記事 之 第六日

第六日 A更
沙田威爾斯親王醫院 9C

琴晚真係好累,完左出ward之後,就去補習,之後就去bikram yoga,之後趕番屋企整cookies俾肥姐姐,整完已經係回一點,我仲要為我明天的AOM考試PRE野架大佬........結果搞到三點先訓,不過第二日五點起身LAW,真係唔該晒,訓得兩個鐘,根本就係一個晏覺,痴晒線。

今日係WARD係零PRODUCTIVITY呀唔該,由頭到尾ONLY睇牌板,如果我係D STAFF,真係想打X我。

不過今日考試真係好驚險。

一)我發現有個PT中左隻藥既CONTRAINDICATION,CI係URINARY RETENTION,不過個PT ON FOLEY昭,我問SUSANNA,佢話應該DSICUSS WITH DR,我真係O咀,FINALLY我就淨係問左STAFF,佢地話OK WOR,照去。

二)SUSANNA叫我開始PREPARE個CASE,倒數一個鐘,我PRE左三分鐘,個PT竟然要做MRI,我真係眼都凸埋,痴孖根,考CARE PLAN又係咁,考AOM又係咁,唔係呀MA????????天呀,你點解咁對我?我PRE好晒D野,我其實已經係考得,我琴晚PRE到三點,今日暗地裡已經PRE左兩個鐘,SHIT,咁我點考?咁我點算???隻藥一定要十二點半食先係做到RIGHT TIME,不過全世界都唔個PT幾時番,SHIT........一個打擊。

疊埋心水,唔使考啦,算啦,我習慣架啦,CARE PLAN我都考到,AOM點會唔得?即日考完全無問題。點知十一點十一個PT竟然上番WARD,得個七個字,咁我考唔考好? 又係一個衝擊..........我決定左考。

三)考既時候先發現隻藥名淨一個N字,搵STAFF幫手,個RN係都唔敢幫我加個N字落去(因為一定要DR做),結果好彩個NO幫我,我先可以繼續。

四)第二隻藥2nd check時先發覺1st check唔記得check expirary date,之後再補飛check多次。

五)FINALLY隻藥sharp係十二點半擺到入pt個口入面,真係..........險過剃頭。

六)成個procedure,susanna問左我成三次do you finish? 我真係拗底到爆晒炸!!!!結果,好彩,passed。

就這樣,我係9C的日子,隨著我考完個試就完左LU。

0 Comments:

發佈留言

<< Home