星期六, 3月 03, 2007

二年級二期實習記事 之 第八日

第八日 A更
沙田威爾斯親王醫院 5C

今日我做IC,要安排各同學的工作LU。

今日我留左5個IV MED,勁到爆,真係人人有份永不落空。

睇左一個DRESSING,個PT剛剛琴晚做完ABOVE KNEE AMPUTATION,佢個女都喊晒,今日個STAFF就做DRESSING,原來有D野真係擺在眼前時係咁震撼,看到了被切斷了一條腿,剩下一條大腿,原來是這樣的,震撼不是來自恐怖,是來自心酸、心痛.......我想我開始明白一個完整的身體的重要性。

之後有一個醫生要幫一個DEMENTIA的PT做 FOOT DEBRIDEMENT,我幫手禁住個PT隻腳,點知俾個亞婆大大力咁用手指甲係咁插落黎,又用手搣我,真係慘.........

今日有一個SMALL EVALUATION,SUSANNA話我可以再DEEPER D 咁去睇CASE,TRY TRY 啦。

仲有一個星期JA。

0 Comments:

發佈留言

<< Home