星期六, 3月 03, 2007

近期的生活,除左出ward,仲有.......

我做左五日高溫瑜伽呀,多謝nami的coupon,我覺得自己真係厲害,我連續四日做瑜伽呢,其實我覺得瑜伽同跳舞基訓真係同出一徹。

我整左牛油曲奇,用了托calvin從日本帶番黎的cookies mould,好靚,好得意。仲有代表我既Chip n' Dale,太開心啦 ^______^ 整左成三十幾塊,呢度係其中兩盤。

我個樣真係殘到自己都驚,個日番A,之後去補習、做高溫瑜伽、做曲奇,成半夜一點,仲未PRE自己明天考試既野,OH MY GOD,不過就算幾累都好,只要朋友們開心,見到佢地既笑容就夠了。

結果,個晚三點訓,五點起身番A,好似一場晏覺...........

星期二去左睇溫拿演唱會,ok啦,反而係因為一家人去而感到新鮮同開心。
原來陳友打鼓好掂ga wor~~

AP既TRAINING開始了,下星期二,排OPENING,七點至INFINITY.......AP,真係黎啦!!!

日本之旅好似真係有D眉目。

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

喂.....dim解.....你成日整野食....但係我一次都無食過wor....你話dim解.....而家唔識人la...=.=\
唉....好鬼失望ar...又話band友咩都牚....ar馬走左你就潛曬水~~~XD

by Bellow 的大鼓手..

3月 05, 2007 7:11 下午  
Blogger 露比 said...

我都好想浮呀,你幫幫我,搞7B聚啦~~~

3月 06, 2007 4:14 下午  
Anonymous 匿名 said...

你的眉目是指咩呀?

3月 07, 2007 5:44 下午  

發佈留言

<< Home