星期六, 3月 10, 2007

二年級二期實習記事 之 第十一日

第十一日 P更
沙田威爾斯親王醫院 5C

今日做左兩支針,一支係insulin,一支係ciprocin IV med,點知個DRIP塞左,要OFF DRIP。
而家先發現一個成功的IV MED,不在於個DR. /個NRS,而係個PATIENT是否係度同埋佢個DRIP SITE有無塌度......

今日有兩個同學做左CAT ONCE,個PT好似已同經TOLERATE左我地既POOR SKILL,真係可憐。

ROUNTINE方面,一D特別都無。

但有一段小插曲。
話說我同SUSANNA傾緊野,突然之間有個PT家屬,男人黎既,好鬼大聲咁鬧個NURS :「你而家咩事先?我要同醫生講野,你做MUD成日阻係我地中間,我地要溝通,你知唔知咩叫病人權益,你而家代表邊個先?你而家代表邊個先?..........」佢叫到成個WARD都聽到,個NURS俾佢話到一棟都無,個DR.見狀就話 : 「好,先生我而家同你講,你唔好再鬧啦。」好坦白講,你估護士好得閒呀,專登去阻住你? 你都有病既。之後佢等左個醫生一陣,見到醫生就笑到四萬咁既口,醫生前、醫生後咁打招呼,真係..........
好話唔好聽,得罪護士仲大穫過得罪醫生呀我話你知,你亞媽D INPUT & OUTPUT都掌握係D護士既手裡,你亞媽有無PRESSURE SORE、發炎都係我地話事,你得罪護士?! 雖然護士係唔會無啦啦拿個PT黎出氣,不過都唔該D人尊重一下D護士。
不過同學仔們話聽到個醫生同個家屬講 : 「先生,唔該你尊重下D護士。」平時好似行傻瓜路線既呢個HOUSEMAN,都有MAN既一面。

請尊重護士。

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

I never scold nurses, and I respect them a lot...=]

3月 30, 2007 7:46 上午  

發佈留言

<< Home