星期二, 3月 06, 2007

二年級二期實習記事 之 第十日

第十日 A更
沙田威爾斯親王醫院 5C

今日做IC。
整日做的有一個DRESSING,同VITAL SIGN CHARTING。

FOOT ULCER DRESSING,OK啦,係DRESSING前打了一支IM TRAMADOL止痛,唔記得ASPIRATE,失敗,之後我又差D就SKIP左一個WOUND,好彩個PATIENT醒目話俾我知,真係超失敗.......有無TUTOR睇,真係差好遠........

見到MANDY洗的WOUND要PACKING,其實都真係幾恐怖。死塞爛塞。

幫同學執車插CAT ONCE,我執淨KY JELLY JA,已經有進步,一步一步黎啦。

參與了一個DKI的INFUSION,師姐好好人,好肯教我地野,又容忍我地的無知問題。

不過今日的STAFF都好燥底,可能因為16號的奪命煩音,可能因為突然有很多ADMISSION,可能因為我地真係太無能,有COMPLAINT呢,食食食.......吞吞吞.......

做左SKIN FLAP PRESENTATION。

見到一個NURSE平時好似玩玩下咁,原來佢又幾細心,又幾有料,真係真人不露相。
D姐姐都唔可以睇小。
SUSANNA...........更加係真人不露、更加唔可以睇小。
真係多得你唔少。

0 Comments:

發佈留言

<< Home