星期日, 3月 25, 2007

開心

上個禮拜,我做左38塊迪迪尼曲奇,送俾上個月生日的班長、本月生日的kai kai & ELAINE,哈,醫療三寶。

今日,因為義工的關係,我學識左整pizza,原來都ok wor,雖然係麻煩過打電話俾PIZZA HURT送外賣,不過話晒都係HOME-MADE,自己鐘意落MUD料就落MUD,落幾多就落幾多,YO~~~應承了屋企人下星期整黎做晚餐,好期待呢~~~

今日的義工活動,有一點點感興。
第一次感受到自己可以同CLIENTS們好開懷咁笑,係ARM CHANNEL既,見到佢地又唔多落手做,直到加入自己的創意,有自己的主張,決定自己個PIZZA的STYLE,有心形、有潛水艇、有夾心芝士、有芝士TART,真係每一個都唔同,再見到佢地同FRIEND SHARE,甚至請我地食,真係好開心,雖然自己唔係PIC,只係負責睇火同做機佬,不過我真係好開心。
好開心呀~~~可惜要早走回家,因為我是今晚晚餐的負責人呢~~~餃子餃子,我愛你!!!

今日同爹爹七點半起身去食豐富早餐,之後去跳元朗,再飛去石塘咀跳暉仔,再飛番大埔整PIZZA,再多d野做呀笨~~~~~~~~~~

四月四號,快d黎,快d過呀唔該~~~~~~

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

I am very happy too!!

Thanks for your effort in this event!! U're so helpful!!!!!>3<

Kiwi@tpis sdu~~~

3月 26, 2007 2:13 下午  

發佈留言

<< Home