星期三, 3月 14, 2007

自己自私?!

由細到大,跳舞係我最順其自然的事,要參與的舞,不是被人挑選,就是自己fight番黎既。

今日,我覺得自己好似長大了,自己選擇了。

我身體確確實實地向我發出了警號,我唔能夠唔理佢。

Quit舞之前,前思後想,反反覆覆,要顧慮的,真是這麼多?
不是,只是帶點害怕。
害怕甚麼?
不知道。

向各方好友徵詢意見,擲銀仔,全是廢的。
答案一早決定好係心度。

使mud諗咁多呀
自己堅持要做
對自己身體負責任
等於對父母負責任
一個目的
我需要一個休息而已
就是這麼簡單

「初時一定會有點難受,但慢慢大家就會忘記你。」
「跳舞係興趣,如果唔想跳都無辦法。」

長大了懂得,
自私,有時係有灰色位的。

好好休息一場
再戰

*my baby,KAIKAI,生日快樂呀,
食飯食飯食飯............

0 Comments:

發佈留言

<< Home