星期一, 5月 26, 2008

第一次覺得BB係好得意的

今日,第一日入聯合的兒科實習,入到去就見到一個媽媽OVERNIGHT咁係度訓緊,FEEL 到DD母愛的偉大,之後見到帶我地的MENTOR,佢好有心機咁帶我地成個WARD ORIENTATE左一次,之後我地第一個接觸的PATIENT就係一個LONG TERM HOSPITALIZATION的 BB,佢係玻璃骨的, 一個聽到都退避三舍的名字..............
兒科真係唔同D,做個度的護士一定好GENTLE的,做所有野都唔會急,唔會奔跑,唔會大叫,連打開個FILE都唔會BANG BANG聲..........
見到一個ADOPATION BABY,佢因為太肚餓,喊得好厲害,不過唔知點解,我覺得佢好得意,佢飲奶飲得好快,自己又識我UR風,小小的一聲「UR!」,一副好LUM好滿足的樣子,真搞笑。
撞鬼了,有點喜歡上bb。
近LUNCH時,TAKE左TEMP,有點兒不熟的感覺。
LUNCH係PANTRY到叮叮野食時,有個SMO專登話俾我地知有LECTURE聽,可以帶埋野食入去,我地其實一早知,不過.........有少少唔想聽,好想TAKE A REST,係CANTEEN睇下無聊的「衝上人間」,TAHT'S ALL,點解連我個LUNCH都唔放過??????不過最後都去死死地氣咁去左聽,因為我知道我地都應該係俾人點左相GA LA........入到去見到勁多人,仲見到K.Y. CHAN........講ASTHMA,聽完個PRESENTATION,個SMO竟然開始講NURSING CARE.........仲問我地問題..........真係考起又令人緊張..........一時接佢唔住都幾瘀,好彩我懂得迴避佢既眼神。
PAED的交更真慢。

0 Comments:

發佈留言

<< Home