星期一, 5月 26, 2008

明年今日

明年今日,我應該已經去左旅行。
上星期六,在canteen遇到朋友,佢問我想去邊間醫院/想入邊一科,我二話不說的就答了,一係A&E,一係手術室,之後佢問 :「點解想做OT NURSE?」我真係呆左,說不出的,說不出原因。

呢一排出WARD,EXPLORE的野好似又多左DD,我好清楚自己係唔屬於任何一個MEDICAL WARD的,我實在不喜歡無止境,每日如是的ROUNTINE,我知道我仍然係KNOWLEDGE 不足的,不過我真係唔會在MEDICAL WARD中提得起勁。

究竟下一年的景況如何? 我可唔可以入到自己想入的科? 我可唔可以入到想入的醫院?

我最想入的那記,偏偏無OT,而且個A&E又..........
學到最多野一定係PWH,但我就係唔LIKE佢好似好混亂的SETTING..........
北區? 都係一個好選擇,不過都係有D遠...........

前路,恍似好光明,因為我一定有工做,
不過,又是否如我心中所想呢?
一份喜歡的工作是好重要,
前路是光明的,不過中心點是暗暗的。
不要順應天命,我可以更積極一點嗎?

明年今日,
廿三歲了,
就是要踏足社會的一年,
太快了,
牽著媽媽的手上幼稚園,
恍惚是昨天的事。

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

"明年今日,
廿三歲了,
就是要踏足社會的一年,
太快了,
牽著媽媽的手上幼稚園,
恍惚是昨天的事。"

同感~
bellow 3子一起努力吧~

5月 28, 2008 9:05 下午  

發佈留言

<< Home