星期四, 10月 07, 2010

沖繩約定の旅 - DAY 2

第一晚我講漏左一個行程,就係浸溫泉,因為我地住的是溫泉酒店,話時話,上年去北海道已經浸過了,其實我一直都對一D咁靜態的活動有D 抗拒,好悶GA MA,坐係度,又無人同你傾計講下D KAWAII的身形,上次就話有LILIAN陪我,而且人地有10個池唔同溫度、唔同味道俾我浸,今次呢個得一個風呂,真係.......SO我都係浸左5分鐘就上番房,因為怕馬哥仔悶MA....之前又係佢自己話唔鐘意一大班男人赤條條的感覺,都係浸一浸就上黎,點知...........上到房得我一個,佢話好舒服WOR,其間我一個人係房等佢,我聽到有救護車聲,我心諗「馬哥仔唔係咁渣呀???」結果原來係個亞婆。

第二日,一早食個早餐,我地因為搞得太耐喇 (男的又GEL 頭,女的又要遮醜又要襯衫),結果我地得番10MINS衝個早餐落肚..........

沖繩的陽光,令人人都充滿元氣!!!!!!!>3<

上到車,導遊就俾左呢張紙俾我地訂北海道海鮮 & 和牛食,嘩,大佬,而家兌9.1呀,海膽700HKD,A5神戶牛 = 一張金牛,牡丹蝦同帶子差唔多成百蚊一隻呀,點食呀???? 雖然我已經擺出一副自認極度可憐的樣子,但結果都係無食,BUT 同團好多人都有BOOK 呀,真係有錢...........BUT 之後問番團友,佢地話唔好食WOR,嘻嘻,再去北海道先再食啦,我要食十隻帶子,ROAR!!!!!!!!!!

第一個行程,駐沖繩美軍的軍機場,無野睇...............

我相機下的REX MA幾青春 ^^ 係咪好有盼望呢??? (嘔)


不過D 環境都幾靚GE

曬到嘔就係為左睇呢D「戰機」飛過.........

「釣魚台係我地GA,頂你!!!!!」

第二個行程去美國村~

錫錫先~~~

CHRISSE食雪糕,我賴~賴~賴~~~

呢個街頭好靚,影左勁多相!!!!!!!!腳架萬歲!!!!!!!!!

跳左一次就有既效果 ^^

跳左好多次先有既效果!!!!!!!!! ==!!!

其實呢個美國村,好似一個OUTLET咁,有好多衫買,可惜唔夠時間,其實去日本,我都係跟團好,否則我應該買到唔捨得走...... 最好行係JUSCO,MINA 同JELLY BEAN鞋都你二百幾蚊對.......我想買買買買買!!!!!!!!!!!


有我就一定有得食同飲!!!!!!!!!



真係好食過HK,D 粉漿薄D,粒章魚有一隻手指頭咁大,盛惠500YEN =P

第三站 - 沖繩文化王國
睇太鼓表演,熱到中暑,都係笑著表演,勁!!!!


熱到HIHI,要飲杯黑BEER!!!
好很大,但好難食GE定食LUNCH

之後去行鐘乳石洞,其實一早對呢個行程充滿期望,因為可以試下S95有幾勁!!!
結果,好滿意,腳架萬歲!!!!



好靚既花,唔知叫咩名呢?

之後去行國際通 - 沖繩唯一集中賣手信的地方

去到一間賣海鹽的地方

買左杯鹽味雪糕,好得意呀!!!!!!!!!!咸咸地!!!!!!!

仲有好多唔同味的鹽俾我地ADD上去,BUT 都係原味好味D



晚餐係YOGURT
我地兩個夾埋的手信,當中有兩盒仲要係幫人地買GE..........
番到酒店,去超市入貨,馬明呢個GREEN LOOK,好正啊~
我為師奶明痴心!!! 你可唔可以一世都咁著啊???
我覺得我好賢良淑德 ^^
我地征服左呢個小玩意,我確實係好聰明!!!!!!!!!
訓覺~

0 Comments:

發佈留言

<< Home