星期五, 11月 11, 2005

大穫全勝,征服了中大邵逸夫堂34支燈。

以下的,如果睇唔明的就算啦,但今天,我找到了我的驕傲

琴日係move in的大日子,0845 call @ SRR,今朝因為搞xanga同prepare lighting既野,搞到0500先訓,死得。

0800 先起身,怒奔走返中大本部,好彩都早到5mins。

0900 一入到SRR,同龍哥打招呼,搵GEL片,腎上腺素已經開始怒標高,好驚rig燈呀。

0940 set team mark好位,落light bar,light designer stand by rig light

0945 rig light。原本以為有13支on stage的profile,點知得5支,他媽..........哥池,一口氣delete走某d special,怒爆驚險,好彩夠冷靜,果斷,pride。

1100 rig好on stage的燈,準備foc light,腎上腺素更高。foc light起初ok,foc到支bar11的blue profile卡住左,因為我係台上睇唔到個光心位arm唔arm,又見唔到個effect arm唔arm,問人d反應又慢,個人開始「蚊」,幾個人同時出聲help我foc一支燈,身為light de,I can't accept it,shame!!!我唯一可以做就係唔出聲,等人幫,想喊,大壓力+討厭無能的自己。

1200 Eat lunch with Choco & David, 睇見Nursing同學仔,心想:點解咁人齊ge? 我的天,我竟然完全忘記了今日要上堂...........汗.............我的心被困在SRR。

1300 Foc埋on stage light,side light,front stage light。

1445 錄cue。最大穫,因為要com,又要導演收貨,但係d燈同前一晚prepare的怒不同,怒考即場反應同感覺。驚險,SRR差點發生命案,bar11支par竟然爆玻璃,好彩在男演員的身旁5cm跌玻璃,假如我同choco遲0.5s叫佢移右d or 佢移少左5cm,佢已經...........全台驚嚇,靜。錄完cue,發覺無左導演要求的台左右燈區,face light怒不足,可怒也,但放食飯時間到,唯有接受。

1800 唔開心,覺得自己好無用,同導演講對唔住,點知一講,對眼好似開水喉咁...........不過,知我的人都一定估到我會剎得住。仍然唔開心,無胃口食飯,同choco share左d野,com好補返2支白profile同一支藍profile係橋做face light。多謝DSM的檸檬派,感動 + 充電。

1900 唔想入SRR度門。補返d燈,有經驗,快d。

2000 Run Thru。多嘔心的燈。

2045 再改light cue effects,加返face light。發現 : 原來一支係橋的白profile光到可以用黎分台左右,即係一支燈可以同一時間出到face light同燈區的effect,一支燈頂3支燈,勁到無得"鼎"!!!!!!!!!!!!!!!

2200 Tech Run。怒感動,加左個3支燈,感覺煥然一新,大復活,好多之前想要的effect出返晒黎,仲有好多意料之外的effect,好漂亮,好感動,好感動,好感動,好感動,好感動,好感動,好感動,好感動,好感動,好感動,好感動,好感動,好感動,好感動,好感動..........我知道,我做到了。全世界都收貨。

2300 離開。一天的壓力放晒出黎,懷住輕鬆,滿足,開心的心情離開,我決定 : 這不會是我最後一次的lighting project。

之前,我同導演講過,假如10號我lighting做得好,我的四院會玩得好開心,假如lighting做得唔好,我會好X唔開心,四院亦會玩得唔開心。今日,我做到了,我雖然有做得唔夠好的地方,但我作為一個新人,我知道我合格了,因感動而想喊的心情盪漾,回家的路途中,軀殼是疲乏了,心卻是興奮,掛著笑容地回家。

我知道,大家唔會明白到我的心情同作為一個ZERO EXPERIENCE IN LIGHTING的LIGHTING DESIGNER的難處同巨大的壓力,真偽係會嚇到尿到標埋GA,我今後,會keep on working on lighting,直到lighing tech.唔會再話的唔識用燈。我以後必定會appreciate d做lighting既人,他們都是英雄

0 Comments:

發佈留言

<< Home