星期日, 1月 15, 2006

好rush呀,咩都好rush 呀!!!

過去的星期,應承左人星期六幫佢私補英文,幾經辛苦,企硬,換來了一個休閒的星期六morning,過了一個星期sem2的我,朝朝都0930,再加埋出ward,正所謂積勞,本想訓到十二點,自然醒,跟住先去補習,oh,such a wonderful thing,多幸福!!!點知,琴日,MS WONG竟然叫我今朝0930返工,對$$$極度渴求的我,又點會放過,一方面接受,一方面謾罵的心情,有誰共鳴?
今日遲起身,早餐無食,連咖啡都無飲,就rush返工,但都遲左30mins,唉,成日無心機,做野又做錯,我的心根本唔係補習社,烈累呀我,烈想訓,烈燥,好難咁樣挨到十二點,即刻rush返大埔做我生平第一份私補,遲左10mins,係樓下買左枝水同麥提沙,就上了堂,呀,超唔開心呀,教唔晒想教既野,雖然佢話我d料好豐富,但係我都覺得唔好意思,勁想過晒自己識既野俾佢,呀,加油呀~應屆會考生baby~
之後rush返屋企print kai進份鼓譜,再rush去廣福夾band,<迷你與我>,頂,烈frustrated law,好,我要ko你,哈哈,我同老公仔一條心,實搞掂你。
之後rush返中大排舞,yeah,come on,之前過住tammy同jimmy隻舞梅花間竹的排舞時間,今之仲激,兩隻舞share場,即係話我兩邊走,哈哈,臨尾兩隻舞間住咁烈跳,當conclusion,哈哈,好high呀,好耐無試過跳舞會出咁多汗,我跳得ok盡力ga,次次都fuxk out ga,勁,氣都無喘,莫壽增的七年訓練真係唔惹少。加油呀,Tammy & Jimmy babies~~~
跟住rush返大埔 join mst danso gathering,好耐無見,開心的三人行,開心的遇見,哈哈,烈興奮。
時間,不要離我太遠,我有十萬樣野想做,神呀,請給我多一點時間。
聽日都唔訓得耐,要早起去剪頭髮,否則要新春加$$$就唔抵la。
我要訓覺。
我是豬。

0 Comments:

發佈留言

<< Home