星期一, 1月 09, 2006

出ward的第一天

今日0715起身,多早啊!我會這麼早起身,簡直好比「信不信由你」的題目。
洗頭,吹頭,紮髻,執齊野,大埔醫院>>go go go>>
怒奔走上去,好彩早到,哈哈,幾重視呀~~

換uniform,烈細law個changing room,算.......... 換完衫,見到大家都將條裙改短了,wow.....好短呀!!!好性感呀,我...........算吧啦,唔知點解,我硬係「型」住d病人好咸濕,我都係保守d好,也許我真係變態的。

參觀大埔醫院的物理治療,俾個物理治療師攪灰了,再參觀catering同職業治療,其實..............這些跟我有甚麼關係..........我心諗,但又要扮專心,唉。

食了好味頹飯,元氣呢!!!!!!!!!!!!!!!!

正式上ward,大埇醫院4A病房,women stroke ward,我的preparation=0............zero...............我都唔想ga,琴晚係中大mark舞到零晨,shit,雖然係開心的,但可否唔好mark咁密......,不過,就黎街頭,為了gd show,我會情願跳爆,跳到嘔跳到死,yeah,,看,多猛的火.................

好,返黎,雖然 zero preparation,但我真係好努力咁睇牌板ga,haha,發現每個 patient都有d特別位,之後聽完nursing 交更,發覺d patient的background 都幾interesting,哈哈,instructor叫我地每人特別concern 一至兩個patients,我的一個patient係一個93歲的亞婆,一個係63歲的亞嬸,一個label寫明不需急救,一個寫明死都要救,幾極端,兩個都有值得concern的地方,俾心機。

看到了被起重機搬運去洗澡的病人,自尊全無,心酸。
看到了depress的病人,未有時間確實,不甘心,明天睇牌板。
看到了年輕的護士長,30歲到,崇拜。
聽過了病人meaningless的呼喚,初時不敢回應,後來知道係不需回應,學懂了病人的呼叫有可能不代表痛楚,有可能是為了需要關心,溝通,甚至是沒有原因。
聽過了護士們對病人的commend,語氣不太好,初時覺得唔順眼,但諗深一層,別有用意吧!!!
嗅過了換屎片時,全ward都充斥的屎臭味,救命,but要習慣。

聽日返0730law,0615起身,人都癲,仲要由頭到尾都係ward做野,人都燥,be gentle >3

今日為了無時無刻都精神,隊了三杯COFFEE,痴線~~~~~~~~咖啡因,我愛你。

和媽咪一起放工的感覺真好,還一起吃下午茶,yeah!!!!
我想
當一個professional
了解病人的需要
懂得下一個真正對病人好的決定
學多d野
在A&E做呀!!!!!!!!!!!!!!!!!


3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

加油la ~~~ 露比
不過唔好嚇走d病人...

1月 09, 2006 11:20 下午  
Anonymous 匿名 said...

Be a GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD one !
I BELIEVED U ga ma =)

Add oil !!!!!!!!!! XD

( agree with ah ma..) hahaha
u know u ga la...
just look at ur face..already scared patient...therefore...u better sleep early and wake up early...then u will have time to dress up niceeeeeeee..

\hey...u said u always think that those patients are so..."salt" "wet" ...but ...as u said..ur patient are all OLD LADY!!
so u mean they are TB ????????? =_+......... heehee..I m just teasing u jei...)

yee..u need to do ward...then..I cannot talk to u on msn la..,..=( yeeeeeee....

ho la..
keep updating...then i can know more about ur life ma...MUAH~* (< a kiss sound...well..a friendship one...dont even think other side...ok? !!!! )

1月 10, 2006 2:25 下午  
Blogger 露比 said...

我都想D病人可以俾我嚇走,
這証明佢地有能力走。

In the future years, i may need to take care male patients ma.......so the dress 不適宜太短。haha

1月 12, 2006 10:04 下午  

發佈留言

<< Home