星期日, 3月 19, 2006

享受每一刻

arm arm排完暉仔的modern jazz複製人,好開心。呢隻舞真係好有feel,好靚,好smooth,我勁鐘意。今日,雖然自己真係好累,連日來的排舞太累人了,但去到個場,我同我自己講要頂住,唔可以辜負暉仔,佢琴晚排到兩點幾,比我累十萬倍啦一定,so我更加不能鬆懈,之前hae左兩堂已經好衰仔。

一早,約埋d癲狂danso friends一齊出去,對唔住呢,又遲到,又係與71A無緣的關係,對不起。
好開心,同佢地真係好好傾,可惜AP完左之後,大家可能會隔好耐先見,到時仲僧唔會咁FRIEND LEI???不如,大家一齊住HALL,一齊跳COMPET呀,亞LING,頂多我俾你屈蛇呀,哈哈,好X開心。

去到個場,MARK舞,走位,好開心俾暉仔讚,我確實係一個強烈需要別人讚賞的人,別人的讚賞是我的推動力,我並不是無欲無求的,俾人讚,是一種肯定,我會爭取,我會珍惜,尤其係暉仔,我的CU DANSO第一個排舞師。以上並不是為了擦鞋。

走時,DAISY又甩骹了,唉,我呢D experienced ga ma,daisy就更加係la,又自己移返原位了。暉仔吩咐daisy下次唔准flat out,flat out要鬧,哈哈哈。

走的時候,同暉仔傾左好多野,好開心,可以揀自己like的野黎跳,真好。同佢講左而家跳另一隻舞d唔開心位,佢講得arm,唔鐘意的可以唔需要push得自己太多,但係都要responsible咁finish佢,yes,我諗我都要食返d steps,底線係唔可以甩舞。

回家途中,同daisy一人一支wall's朱古力紐紋甜筒,真係好好食,肥肥肥,yeah。

約了亞馬星期二出沙田買波鞋,好期待呀,adidas,我黎啦!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home