星期一, 10月 18, 2010

我不成熟

最近,因為工作的事,令自己好唔開心,面臨ROTATION,老細好似將我逼埋牆角,D DUTY出得真係好差,星期日番P,NIGHT完無O,OAPAOANOAPOA的DUTY,真係爛到HIHI。

D CASE又唔生性,呼之則來,揮之則去,頂佢。

跳舞,一個字,困身。

我都知D野係自己選擇的,跳舞是,工作亦然。但係,當D 野CRASH埋一齊,就會令人受不了。

我是一個好MOODY的人,我開心的時候可以笑足一日都唔會攰,唔開心就會黑面,我黑面的時候係真係好黑,LUCY同DAISY一定見識過。我係一個情緒好波動的人,可能會令人好討厭,不過任性D講句,呢個就係我。

無得去玩 + 感覺身邊有好多制爪,心情跌落谷底,跟DAISY 同PANCHING講,好一點,因為大家都感到跳舞的困身。個人不斷咁埋怨,不斷鑽牛角尖,其實都知道同你講係無用,就係要講,諗住可以找一點安慰,原來係唔得GE.........根本無人可以開解,爸爸都不能,一齊都係靠自己....... 諗過S.L.,但係我真係做唔出扮S.L.,真係好無用,結果唯有轉下耳環,專登著件紅色衫,CHEER ME UP,逼自己笑多D,一係想自己提醒自己要開心D,二係唔想頹頹的自己惹人討厭,其實個心仍然係唔開心...........

工照番,但我做左一樣好仆街既事。當晚我主動要求同人調DUTY,我要去蒲,我要去玩,我聽日要番P!!!!!!!!!!!! 其實老細一早編晒TEAM,我知道咁樣好唔負責任,連累老細又要調TEAM,但我一定要去玩......... 表面上我好似只係因為貪玩,其實唔只係咁.......... 當晚我番完P,我去左太子打羽毛球,MUD野活動唔係一個問題,我需要既係一個「突破制爪」的感覺, 我係都要調DUTY,我係都要搞亂個SCHEDULE,我係任性,但我個心起碼係舒服好多。


也許大學的時候玩得太多,晚晚跳舞,幾夜番屋企又無人管我,第二日起到身就上堂,起唔到就走堂,一向都唔鐘意人地管我,而家第二日番早又要早訓,已經成日無得去玩,紅日人人去玩,我就番PA,我要自由呀!!!!!!!!!!!我既心理確實要平衡一下,我既SCHEDULE,我都有權話事!!!!

我都知自己做野任性,唔諗人地,唔諗後果,我認,我不成熟,我唔可以好乖咁長期言聽計從,久唔久就發病一次。我需要時間成長。不過只少我唔會假S.L.。

一小時的羽毛球,我笑得很開懷,是真心的,GER晒。

衝上雲霄 + 讀心神探是我最近的每日活動。

好想番去羅馬呀!!!!!!!!

1 Comments:

Anonymous グリー said...

グリーでは奇跡の出会いをプロデュースしております。今までに味わった事のない出会いを体験してみてください。

12月 12, 2010 12:41 下午  

發佈留言

<< Home