星期三, 10月 13, 2010

沖繩約定の旅 - DAY 3 (PART 1)

第三日喇,呢日我地要轉酒店,我地一早0600起身,為左最後衝刺,浸溫泉,叫醒我每一吋的肌膚~~~~WOWOWO~~~~以為會無人 / 得番D亞毛,點知原來D日本KAWAII超早起身........ 我今次真係唔執輸,浸多陣,享受下先~~~~之後食個早餐,THEN就上房執野CHECK OUT。

第一站 - 萬座毛,突出在東中國海的萬座毛,因海浪長年侵蝕,石灰岩的懸涯峭壁形成了遠看猶如象鼻般的獨特造型。










ANA 酒店 - 哥哥個套<<戀戰沖繩>>的場景

白雪公主趴左係地下睇書?

玻璃水 ^^ 見唔見到紅圈內有個陰影? 係魔鬼魚呀,我地係廿幾米高都見到,一定係好大大大大大條,好想同佢一齊游水水~~~仲要其實係有兩隻GA!!!!!!!
第二站去熱帶果園,因為沖繩盛產菠蘿,呢D得旅行團先去的地方,隨便行下啦.......









呢個咁核突的是...............火龍果樹.........
沖繩特產 - 苦瓜.....其實都唔係咁特別JE,比大陸個D爽脆LAW

0 Comments:

發佈留言

<< Home