星期一, 2月 28, 2011

感激我遇見

工作一直都不快,尤其係落左AED之後更甚,話說前日俾APN屈左我一野甘GE,心中更不忿。
個日我睇O 房,亞伯叫心口痛,OF COURSE ECG,THEN叫MO 睇,點知有CHANGE,M.I.,要去10格,咁當然,叫人推床 + 叫10格有CASE啦,交低俾同事,THEN再攞牌板過去啦!!!SETTLE 好就番去做野,之後APN攞住D 唔係呢個PT的BLD RESULT問我「點解有咁多唔係呢個PT既BLD RESULT係度」,我答「點知呀?」佢話:「你唔知我知呀?你係咪係度撈GA」再加多對西眼就走左去,仆佢個街,個D PT個名我都未見過,點Q知邊個放入去,佢老味,DIU佢,佢自己派錯藥,我見到,我保佢,唔搞X大件事,頂佢個肺而家西我面??而家個CASE又係出面,個牌板又係出面,而家有其他人LAB RESULT你走番入黎怪我????你無野呀,你係咪係10格撈GA????

之後從另一個MO口中得知LAB RESULT 的LAST TOUCH 係邊個,係另一個同事,咁我唔會怪佢LAW,大家都係情急所致,無人想,但佢條X樣APN,連對同事最基本的尊重都唔識,食A啦!!!!!!!!

心情真係爆到PAPA聲,打俾馬生,話佢知我俾人屈,佢竟然「O.... 係呀?你仲有3個鐘JE」我「........」BOMB,再次核爆!!!!!!!!!

個晚好忙,忙到最後一秒,之後REX MA再打黎,哈哈哈哈,原來佢黎接我放工呀,陪我食糖水,又聽我呻,又送ROCA杏仁糖我食,唔知點解,一食ROCA ,個人就笑番晒喇 ^______^ 好多謝馬大少,因為佢成日都可以好快咁令我開心番~~~

琴日又係爆忙,放工即刻打俾REX MA,「唉.............」佢一接電話,我就要長嘆一句,之後佢話:「而家你番親工,我都好怕你又喊,好有壓力」哈哈哈哈,原來我番工係咁令佢有壓力GA ^^

呢一刻,我覺得REX MA 好錫我呀!!!!!

原來身邊一直有個筍盤,點解十一年後先被發現?????!!!!!

謝謝你

0 Comments:

發佈留言

<< Home