星期三, 2月 23, 2011

工作

落左AED已經3個月喇,有人最近問我慣唔慣,我真係唔慣,我仍然係唔慣,好Q大壓力,D 野又趕,RESUS..............我真係好緊張,D野又唔慣放係邊,SET HB 又唔係能手,平時都OK,RESUS 的CASE D VEN 又COLLAPSE 晒,唉.............最重要係我仲未熟習自己的崗位..........應該做A又做左B

如果係O 房,D 文件又多,成個腦都脹晒............

今晚要NIGHT,頭先訓左個零鐘又發惡夢咁醒左,無陰公..........

仲要幾耐先可以訓得著?
仲要幾耐先學識放低?
仲要幾耐先可以習慣?
仲要幾耐先可以唔喊?

人大了,要識得自己處理好自己。

P.S.因為咁,我又瘦了.......小小安慰吧....

1 Comments:

Anonymous karen said...

same there!!!
呢年幾以泥我都係成日發惡夢
到而家都仲係咁..哈哈...
喊, 又係間唔中頂唔順都會,
不過已經少左好多
而家多數都係無奈 & 埋怨
然後就硬住頭皮爬返起身
都已經年幾啦, 係有進步,
但都仲係未夠好, 都仲係咁,
自覺都幾醜, haahaaa
雖然係咁, 好可惜ge係我冇瘦到lor!!!!
成日一放工就勁stress係咁食野...

加油!

2月 26, 2011 12:07 上午  

發佈留言

<< Home