星期三, 12月 08, 2010

depression mood is on.

落左AED,個個都話好做呀,無MEDI咁忙,你睇我好,我睇你好JE,AED人人都好似好NICE 咁,都係好GE.........其實F5的人都唔係唔好GA.....其實我覺得做AED忙過係WARD,我既PRESURE STOCKING由KNEE 要上到腰先頂得順........最JUNIOR,一定係最忙,成日都要撈CASE做,我做左三日TREATMENT,已經儲左七八個SUTURE.........人人問我慣唔慣,開唔開心,咁我以前係F5,都好開心GA,而家都係過番STUDNT的生活JE,有MUD慣唔慣?

今年沒聖誕,P P1 O A/N,原本我係O P1 O A/N,點解有同事可以預知自己24 & 25/12 S.L. GA,我真係好唔明,今日經理係我最Q 忙,做緊TRIAGE的時侯走埋黎問我24/12番唔番得P,我一時太忙 & 「初到貴境,你話MUD 就MUD」的感覺,答左佢得,咁就PK喇!!!!!!!!我真係好唔想呀!!!!!!!! 好X唔想呀!!!!!!!!26/12 馬生同中同去CAMP,得番我一個 T_____T 我同佢淨係可以23/12 食個飯.........咁我26/12可唔可以番埋工呀? 我唔想一個人過,我會好掛住好掛住佢,我會亂諗野GA...........不過自己又好想佢去,因為真係好難得約齊人............有同事問「一齊去玩LAW」,我唔鐘意呀!!!!!!!!!我鐘意兩個人過呀!!!!!!!!!!!點解會咁GA??????唔通連個天都唔LIKE我.....OR 應該問自己,點解我咁蠢!!!!!!!!!!!!!!

諗到呢度,又諗下呢幾日自己做野,有好多野,都唔夠小心,今日TRIAGE又係有D野唔記得填,忙的時候,做得又唔夠快..........其實我都有壓力,今日訓晏覺的時候,我發夢自己係咁問人野,SO TENSE..........我唔鐘意做TRIAGE,我好怕CAT 錯...

唔鐘意番OFFICE HOUR,又想放紅日,
又想兩個人過聖誕,又要自己親口應承人,
又要自己應承人,又要自己唔開心,
又想有人陪過聖誕,又唔想DISTURB人地的生活,
唔做野,又要自己係度亂諗野...........
妖,你去死啦........
好煩

0 Comments:

發佈留言

<< Home