星期三, 11月 17, 2010

人大

最近,其實我覺得自己真係年紀大了。多左好多野要自己決定,幫屋企人決定,都真係好Q煩,好彩慢慢地都SETTLE DOWN 左。

就黎要離開F5喇,講真呢一刻,我唔會唔捨得WOR,因為講CASE,我只係唔捨得D KNOWLEDGE,其實MEDICAL確實係一個好好的地方學野,因為D HEART CASE,DM CONTROL,好多BASIC KNOWLEDGE 都係度睇到,不過之前一直9做,唔識搵野學,我覺得自己而家好Q不濟..............人事,當中真係有FD 底既,不過其實都係做野JE,同事即係同事,始終唔同。個WARD,全部都係老人家,真係早走早著...........落AED,對我黎講,其實真係我一個好想做野既地方,唔係下下CPR都FAIL,唔係LECTURE,唔係用黎教MO TUBE CASE,因為係真係救人,希望可以重燃番少少熱血,BUT呢個那記咁HAE,唉..........平時AED D人交更都咁HAE,ON DODO咁,問佢MUD Q 都唔知,唉..........我唔要做ON DODO..........有時諗,好想去大院做,咁就真係學到野,唔會好似那記咁,HEADACHE又TAKE 上黎,CHEST PAIN又TAKE 上黎,真係無鬼聊.........插條CHEST DRAIN,1個MO,2個HO,3個NURSES,3個MS睇LAW,人地一個CUBICAL都3-4條CHEST DRAIN 啦...........真係做到好灰.......

不過我知道自己既身體會頂唔順

好想快D報MASTER,點解咁耐都未有得ADMIN GA........原來靚仔醫生都LIKE CARDIAC GA ^^

0 Comments:

發佈留言

<< Home