星期五, 10月 22, 2010

我唔夠LEVEL

前晚番NIGHT,同資深護師NIGHT啊,心諗一定悶死人...............其實我地呢D食物鏈最底層既,真係對D SENIOR有D怕,其實佢地都好NICE,不過正所謂伴君如伴虎,我地呢D番NIGHT又一定懶,人又燥,成日係番NIGHT爆粗GE,真係有D怕同APN一齊NIGHT。

佢突然好主動咁打開話題,講佢要催谷個女,佢一定要佢個女成功,佢好努力咁培育佢,連佢身邊的朋友亦然,又反問我「人應該有要求」「如果有能力,點解唔俾最好既野佢?」,OMG,我真係唔識GA,我成日都覺得小朋友開心就得,佢有自己既路,佢地總有一日會識諗,會自己走自己的路,THEN APN就話我未夠LEVEL,佢話我既LEVEL只係去到拍拖既階段 (其實我覺得我連拍拖的LEVEL都未到.........) 佢問我「咁點解你要揀個大學生?」我話「我都唔識D唔係大學生既」APN「嘩!!!!!!!! MUD你咁串既?!!!呢個世界總之就無錢唔得!!!!!不過算啦,你未去到呢個LEVEL,你唔會明我既諗法。」

其實佢講既野,我真係好唔明白,句句都講得好狠,好現實,不過可能我而家真係好天真,如果身邊的人都唔係新界北區,而係HK ISLAND,可能我16歲就同我亞媽講「我要 Hermès 」,人以群分........

唔知點解,日日都有人同我呻佢D仔女,慢慢地我覺得自己好似對將來有D恐懼,佢地甚至鐘意番工多過係屋企,佢地係屋企好似好多時間都係忟 & 勞氣,作為家中的公主,我覺得現在一切也好好,AT LEAST我有自己的空間 ( 雖然好小),我有自由,我唔開心既時候,總有爸媽作最後強大的後盾,有時,灰D講句,如果長大了,這一切都要被拿走,那麼我不要長大......... 我係被保護的80後。

插曲: 最近我個WARD黎左個靚仔又GENTLEMAN又講英文好好聽的MO,琴日臨收工7AM,佢黎巡房呀,仲要做PROCEDURE,平時一夠鐘即刻走既我,都專登留低幫埋佢手,我覺得個一刻有D心如鹿撞的感覺呀,哈哈哈!!!!! 好似中學的小師妹見到大師兄的感覺!!!!! ^^青春,真可愛青春~~~ 11月尾就要離開E5,就見唔到佢LU...........
而我最開心的是,我可以把呢件事好誠實咁同REX MA講,因為..........
我地之間,有D咩唔可以講呢?











咁人地係靚仔過佢MA,哈哈哈 ^^

0 Comments:

發佈留言

<< Home