星期五, 1月 20, 2006

立立雜雜

出ward的最後一天,我幾位病人換片了,臭到我想嘔同暈,沒有誇張,不過,proud of myself,誠過了一大障礙,susanna真係好得,教曉我好多心理上既野,佢講得好arm,將心比己,我地自己都唔想污糟,同埋佢話只要我地依家肯做多d,個patient會無更多的併發症,無咁辛苦,個patient快d出院,我地自己都輕鬆少少。將心比己,我會繼續持之做事,fight!!!

我同媽咪的合照,yeah!!!護理twins~

成績出了,大步誇過,對於danso,ucdc,+上了莊的我來說,不俗了,無錯,我對自己的要求好低,合格,便行了。

今天,同emily來了一個happy tea time,好x開心,好鐘意同emily傾計,笑到牙"教"軟,arm chanel dis ^^,講起transfer,同學要走了,有不捨,但亦希望佢成功。蘇文慧,你同我聽住,你一定要順利上year2,如果唔係,你同emily都唔係度,我的慘況......將心比己」,你明ga la.......



5 Comments:

Anonymous 匿名 said...

穿起護士服的你,又真的不俗啊~
來一個制服誘惑? 哈哈~加油吧!!

1月 20, 2006 11:18 下午  
Anonymous 匿名 said...

應 該 上 面 開 低 小 小 ar ma.....haha~~~~~XD

NICE PIC =)

Hey...I had a really nice bday party ya =) talk to u later on msn...( lunch+ing now..)

1月 21, 2006 2:07 上午  
Blogger 露比 said...

制服誘惑一出,果然奏效。
未到6個鐘,已經有兩個人留言,不俗。

夢夢,你幾時變成咁ga,竟然同鹽焗雞tune arm了channel,汗,盡快抽身是件好事。

1月 21, 2006 1:59 下午  
Anonymous 匿名 said...

相信能學以致用應該係件非常幸福的事!

當大家想像到護士服所曾面對過的病人,
和工作經歷,如果護士服還有誘惑的話,
那大家的接受能力也不錯呀!

1月 22, 2006 11:19 下午  
Blogger 露比 said...

成功令我O咀的留言

1月 23, 2006 12:47 上午  

發佈留言

<< Home