星期一, 1月 16, 2006

有時,我都會depress

前晚,jimmy同tammy隻舞share場,我兩隻舞都有份,那刻真渴望懂得分身術,眼見住tammy隻舞又進展了一個八,我簡直想飛撲埋去,因為我知道自己學一手野最有feel,但係見jimmy燥底,又唔敢過檔。唉........miss左一個八,之前有d steps又唔多熟,烈驚呀,唔想甩舞呀,下個禮拜就係街頭啦,我曾經許下不甩舞宣言ga ma,唯有mark舞專心d la >3< 火呀,come on baby~~~

琴晚,mark舞mark到零晨十二點,好似好充實,亦都係我所嚮往的,但原來,我都會因此depress,唔知點解,十一點幾就開始烈眼訓,撐到十二點,想死,身心都極度疲憊,打電話回家撒嬌,要求煮野食俾我食(我出門口時淨係飲左杯麥皮ja),我老爹竟然說唔得閒,叫我返黎自己煮,灰爆,打算唔食了,搭火車返大埔,同黛詩say bye,之後無巴士,要獨自一個搭小巴,見住個鐘12:45,一腔寂寞湧上心頭,聽日仲要0630起身出ward,又未沖涼(雖然發脾氣,口講話唔沖......),又想食野,又未熨uniform,但係烈累,好驚,但係又唔知驚mud...........烈down,之後係橋底落車,一個人行返屋企,行到不見人煙的地方,突然好想喊,為mud搞到自己好似好慘咁je,有時諗,跳舞跳到無晒時間,無晒錢,為mud???因為跳舞同屋企人吵過咁多穫,為mud je?但係我知道明天我又係會準時地去cc鏡,或者shaw鏡報到,人,就係咁賤。如果當時我唔係一個返屋企,可能我唔會咁諗,我的確係一個好dependent的人,好想有人在則邊睇住我,支持我,安慰我,聽我講,照顧我。不過,返到屋企,一打開門,見到還在冒煙的水餃麵,「媽咪~~~」,嘩,好溫暖的家啊~~~原來爸爸病倒了,快點好起來!!!
兩點睡,比我預期早ga la~~~

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

始終都是媽媽好~~~~~ =P


****
depress完才會實實在在感受到開心的感覺的~

要做到自己愛的事﹐ 辛苦D唔緊要啦~
撐住~ =)

1月 17, 2006 2:00 上午  
Blogger 露比 said...

是我,depress完我會爬得返起身,arm arm出完ward,而家又去mark舞la,yo~~~

1月 17, 2006 4:35 下午  
Anonymous 匿名 said...

you mean u cooked the food? not ur mum.........?

um....haha wtever la..

>.< I am at work la... today cannot leave until 6:30pm i guess...

( 我也要努力 ~~~~~~~~~~~~~~ >=O )

1月 18, 2006 12:30 上午  

發佈留言

<< Home