星期一, 1月 23, 2006

中大街頭第一場

頂,甩舞ar,連TAMMY個隻烈熟舞都甩呀
烈怒爆SHITTTTTTTTTY~~~~~
頂,痴X線,連粗口都忍唔住LA
甩舞,是外在的因素累先真頂癮,
痴線GA,JIMMY個隻,個MUSIC勁食帶,我頂~~
TAMMY個隻,頂死人帽,唔應該LUP時自動彈上頭,想LUP時又LUP唔到,你唔好去死,DAMN IT!!!!!!!!!
兩隻舞都係,走位撞Q晒人,平時唔會撞的一次過撞晒,可怒也,I AM SO ANGRY NOW ~~~
點解我識咁少字?!如果我識多D字,真係想鬧到亞媽都唔認得!!!!!!不過,呢D野大家都唔想,我發泄完就無野,SORRY。
妖!!!自己又係衰,一甩就成個甩舞樣,烈樣衰,要吸收多D經驗,要努力D!!!!
太失敗啦,點解自己咁差。
總之,我唔理,自己仲要再聽熟D首歌,FLAT X IT OUT~~~~~~~
爆SHOW,GOGOGO~~~~
露比,FIGHT他~~~~~~
YO~~~~~~~~~

唔要甩舞,羞恥,SHAME~~~
NEVER HAPPENED AGAIN!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home