星期日, 3月 26, 2006

好多野

星期五,一個星期中最大運動量的一日,烈期待。跳暉仔,未食野,差d暈低,襯分組跳時隊了包包,不餓了,感覺多好,flat out,yoyoyo~~~
之後係shake shake BoBo,哈哈,見證住自己進步,而家自己識得arch back,又可以頂晒成首歌,大大力,arch back & shake shake til the end of time ,哈哈,我愛。

返家,好累,怒訓接近十一個鐘,爽。

家聚,四人飲茶,of coz,strictly control myself la,哈哈。
夾band,AMANI,我覺得首歌編得好PLAIN,有D位自己編過,GOOD,比起數個月前的我,進步了好多啊,CORD TONE都能掌握了,下一首會是抗戰二十年 OR 我是憤怒呢? 期待。食TEA,熱狗,飽
返MST跳老鬼(哈哈,我是老鬼?!),好耐無著練功褲,感覺真差勁,不過為左幫黛詩仔試動作,無計LA,出汗,開心,我愛MST,我愛大家,KISS BABIES~~~
趕返中大排CHRIS,FLAT了兩次,竟然出汗了,哈哈,我是真的有盡力的啊,感覺蠻不錯,除了不喜歡等,不喜歡休息,其實我一點也不累啊!!!多謝亞亮的說話,我會TRY MY BEST,唔擺情緒上面,不再MUNG樣,我要FLAT樣??????????哈哈,唔要做LEON呀痴線。繼續食STEPS TIL THE END OF TIME。
JOIN ELAINE'S B DAY GATHERING,通K AGAIN,為此,又與屋企人鬧交,我只好說,對不起,但我仍會去。對眼好痛。

六點鐘返到屋企,涼都唔沖,即刻衝上床,BECOZ我八點半要起身補習,SHIT, 訓得兩個幾鐘,就要接受好harsh的另一天,補習+跳舞@西灣+補習.......
補習......無咩好寫.......
跳暉仔@石塘咀,圍圓圈mark拍子,好得意,我諗,這只會在跳暉仔時發生,哈哈。最後,每人一封信written by暉仔,好似成績表呀,yo~我都會好珍惜現在,以後暉仔排的舞,我都會跳,yeah~~~~

最近,買了新波鞋,好靚,Adidas Campus 2 replaces Adidas
新鞋: 我好鐘意佢個橙底,hehe~~~

舊鞋: 佢真係爛得好緊要,亦因為佢爛,令我腳踝多次爆血,但對佢充滿回憶,充滿了泰國kata的回憶。

0 Comments:

發佈留言

<< Home