星期五, 4月 07, 2006

中文大學現代舞學會周年公演二零零六

較了鬧鐘七點起身,諗住起身扎辮,整curl個頭,因為前一晚收到一d風,點知自己又訓返,shit,一起身已經係八點,都唔知好彩定唔好彩,之後食早餐+上網,一見到rehersal的新安排,shit爆了,提早了二十mins,即係話我要遲到了,怒奔走返中大,超準時地及時趕到,妖,lawerence都未開始走台,妖,次次都係咁,為左準時,個人仆到死,點知陷世界都未到,even...............算。之後,幫手搞souvenir袋,做左M巾大使,哈哈。
烈HAE走台。
吃lunch,傾計,開心,但我真係好累。
last full run,見識到班老鬼都幾兇的一面...........落力的一跳,好累。
上返化妝間,等,hae住等make-up,幫暉仔本紀念冊整靚靚個cover,哈哈,讀fine art的winnie竟然讚我有sense,so good~~~訓下,呆下,傾下,輪到我make-up lu,哈,咁大個女都未試過出show有make-up sponsor,好好feel,although個make-up友d態度有d hae同炆..........之後,有人幫我整頭,好開心,強烈要求不要set頭,不要梳起,yo~
烈影相。
跳亞chris,一出場,「RUBY~~~~~」,邊個?????????????我到而家都唔知係mud水,but anyway,super thanks,哈哈,我有fans呀~~~隻舞跳ookk啦!!!
quick change跳暉仔,大壓力,唔想衰,especially d techinic野,擔心。成個flow ok,無大出錯,但我唔滿意,唔滿意,我單腿轉的時候,竟然企唔穩,「凳」左兩野,妖,dame it,仆X,我完全接受唔到,學左中國舞七年,單腿轉都唔可以perfectly done,你去死啦,彭綺琳,shame,如果俾miss,miss ting睇到,真係無眼睇,唉,d舞蹈組師弟妹都有黎睇,瘀爆皮,唉,真係瘀到無朋友。
跳finale BOBO,決定跳盡佢,因為之前兩隻都跳得唔好,頂,唔係唔博盡呀!唔係唔FLAT樣呀!!
終於都有一隻滿意,達到水準之作。

整體,成個AP我真係跳得唔好,我平時真係好好多ga,at least我自己覺得,如果唔係咁累,唔係咁緊張,一定會係一個真正的GOOD SHOW。

Anyway,thx all my friends who came, so sorry that i ate my words, i could not give u a great & excellent performance. May be the next time, I will give out all my power, use all parts of my body, even soul, to dance , to welcome u, to show what i am doing, to show what i am dancing......

To my mum & dad:
Although u are really tired, u came and give me the most suportive power.

To bellow:
Hey, u guys, surprise!!!!!!!!why dun wait for me??????????love u 2.......

To winky, Elaine:
Thanks for u that always support me on my dancing stuff.

To chicken:
Thanks my professional photographer. i will not forget to take photo with u ga la...haha

To fat sister, yennis, sunny and Emily:
Thanks for supoorting me and daisy, although u those are really busy.

To Panching:
I love u most baby, love to play with u ,haha, we are crazy guys, yo~~~cat walk~~~~~~~~~

To 熊貓,一峰,芷晴:
對不起,師姐跳得不好看呢,真沒用,但你們要努力啊!!!

之後,完show烈影相,好好笑,尤其是同斌青玩得好開心,我鐘意同斌青玩遊戲!!!!!!!!!!可惜大家都要趕尾班車。

哈哈,個個都話我瘦左好多,哇哇哈哈哈,真不枉我的努力,自從form4,都無人話過我瘦ge,yeah。(你可以唔認同,但係唔可以撥我冷水。)

其他人有小插曲,假如大家多一點責任感,語氣好一點,多好。

去食宵,好好味,不在食物,在心情。


完了,只是暫時。

第一生命,舞蹈。

0 Comments:

發佈留言

<< Home